eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 20:58:04
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    niestety obsluga w eurobanku jest tragiczna

    np. kiedys gosc w odziale nie potrafil utworzyc przelewu predefiniowanego w
    systemie bankowosci internetowej - wpisal w polu nazwisko i w polu adres
    imie i nazwisko odbiorcy przelewu (dwa razy), i jeszcze zapewnial, ze u nich
    tak jest, ze na wydruku nazwisko drukuje sie dwa razu, uwierzylem i
    podpisalem zlecenie dodania stalego odbiorcy w bankowosci internetowej, i
    tak dobrze, ze przelew doszedl, tragedia, czegos takiego nie widzialem w
    zadnym banku

    a pewnie jeszcze kilka innych przykladow moglbym podac


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1