eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozpiecie KK mBanku i eKonta › Re: rozpiecie KK mBanku i eKonta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!uw.edu.pl!new
    sgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4al
    l.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.com!news.astraweb.com!
    border5.newsrouter.astraweb.com!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.M
    ISMATCH!postnews.google.com!k2g2000yql.googlegroups.com!not-for-mail
    From: szczurwa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozpiecie KK mBanku i eKonta
    Date: Wed, 8 Apr 2009 23:59:44 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 94
    Message-ID: <5...@k...googlegroups.com>
    References: <grj92e$3sl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.37.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239260384 4311 127.0.0.1 (9 Apr 2009 06:59:44 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Apr 2009 06:59:44 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k2g2000yql.googlegroups.com; posting-host=212.76.37.188;
    posting-account=8t3Q_goAAAAKd1GTkGbJK2tvpORlYln7
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1;
    Sgrunt|V110|29|S-2009554013|dialno; AntivirXP08; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR
    3.5.21022),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:483096
    [ ukryj nagłówki ]

    On 9 Kwi, 00:47, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > mBank najwyraźniej rozpoczął realizację mojej dyspozycji odpięcia kart
    > kredytowych od eKonta. Brzmi całkiem nieźle, nie? Jednak już widzę, że nie
    > będę w pełni miał tego co chciałem, czyli karty mBanku spłacalnej przelewem
    > zewnętrznym - Altamira pozostanie jednak niepokonana do końca.
    >
    > W tej chwili sytuacja jest taka, że jedna z kart została odpięta od eKonta.
    > Druga nadal jest z nim spięta. Od mBanku otrzymałem dwa numery rachunków w
    > formacie NRB. Pierwszy z nich to rachunek techniczny, który normalnie jest
    > widoczny w interfejsie internetowym. Jego numer jest postaci: LK 1140 2004
    > 0000 3602 xxxx xxxx. Jego nazwa to "Rachunek techniczny". Po kliknięciu na
    > ten rachunek submenu "Rachunki" jest kompletnie puste - nie ma historii, nie
    > ma możliwości zdefiniowania przelewu, polecenia zapłaty, doładowań, lokat,
    > niczego nie ma. Kliknięcie przycisku "zmiana nazwy rachunku" wywraca
    > Altamirę z komunikatem: "Operacja nie może zostać wykonana (CSB).". Trzeba
    > się po takiej próbie ponownie zalogować.
    >
    > Drugi numer rachunku jest teoretycznie rzecz biorąc numerem konta karty. Ma
    > postać: LK 1140 2004 0000 3550 xxxx xxxx. Otrzymałem od banku informację, że
    > spłat należy dokonywać z otwartego rachunku technicznego na ten właśnie
    > numer rachunku. Naturalnie od razu spróbowałem wykonać przelew wewnętrzny na
    > ten potencjalny numer rachunku karty z innego rachunku w mBanku. Niestety
    > Altamira na to: "RACH UZNANIA NIE ISTNIEJE". No i zonk! W związku z
    > powyższym nie widzę potrzeby testowania jutro przelewu międzybankowego, na
    > pewno się odbije. Czy ktoś uważa inaczej?
    >
    > W historii karty naturalnie brak jakichkolwiek śladów po tym nieudanym
    > przelewie. mBank nie poinformował mnie jak na razie o konieczności
    > podpisywania jakichś aneksów do umowy karty. W zakładce "Szczegóły umowy"
    > karty, widać jako numer rachunku powiązanego ten numer Rachunku technicznego
    > zamiast wcześniej występującego tam numeru eKonta.
    >
    > W swojej dyspozycji poprosiłem o otworzenie dwóch rachunków technicznych, po
    > jednym dla każdej z kart. W tej sytuacji nie widzę jednak żadnego bonusu w
    > stosunku do wspólnego rachunku technicznego dla obu kart. Ciekawi mnie też
    > czy Altamira może stawia jakieś ograniczenia w takich przypadkach (no bo
    > dlaczego odpięli mi jedną kartę, a nie obie), czy mamy kogoś biegłego w
    > Altamirze na grupie? Bo jak się mają z tym męczyć, to może w sumie bym to
    > zmienił na jeden wspólny dla obu kart rachunek techniczny.
    >
    > Postęp dla mnie jest duży - udało mi się to rozpiąć z eKontem, niestety
    > funkcjonalność tego rozwiązania nie jest pełna - nadal nie da się spłacić
    > karty przelewem zewnętrznym. Nadal w celu spłaty karty będę się musiał
    > zalogować w dniu jej spłaty albo ustawić spłatę automatyczną (co chyba
    > zrobię w przypadku co najmniej jednej z kart, skoro rachunek służy już tylko
    > do obsługi tych kart).
    >
    > Niebezpieczeństwo widzę tu takie, że jak przez pomyłkę przeleję na ten
    > rachunek za dużo, to aby z niego wycofać środki zapewne będę musiał
    > telefonować na mLinię.
    >
    > Na tym etapie nie mam pomysłu na dalsze testy. Czy ktoś ma ideę jak pokonać
    > komunikat "RACH UZNANIA NIE ISTNIEJE"? Numer rachunku jest poprawnym numerem
    > NRB, uważam jednak, iż to że nie wchodzi na niego przelew wewnętrzny kończy
    > walkę. :]

    Trzymam kciuki i czekam na dalsze info ! Dziś jeszcze zacznę dzwonić o
    to samo !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1