  • Data: 2009-02-26 12:28:52
    Temat: Re: rozruchy
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2009 10:39:28 +0000, XXL wrote:

    > A PO to rządzi od miesiąca? Mieli ponad rok, żeby się przygotować do
    > kryzysu, w dupie to mieli. Ciągle pozorują działania i nic więcej.
    >
    > Mam Ci przypomnieć czym zajmowała się ekipa J.Kaczyńskiego przez 2 lata
    > swoich nieudolnych i szkodliwych dla Polski rządów?

    Nie no ty jestes jakis nienormalny przeciez wystarczy na wykres
    spojrzec. Ekipa Kaczynskiego zajmowla sie tylko tym na czym sie
    znala wiec polska gospodarka kwitla. Piekne czasy, wolny rynek,
    prawie jak Reagan. Nawet obnizke stawek PIT w b.r. masz dzieki
    Kaczynskiemu. W TVN ci nie powiedzieli dupku ?