    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: rozruchy
    Date: Thu, 26 Feb 2009 14:05:22 +0100

    > Masz w zupełności rację.
    > Polską racją stanu jest powrót do rządów J.Kaczyńskiego i jego ekipy i
    > dokończenie budowy IV RP. oraz zdecydowanej walki z kryzysem za pomocą
    > drukowania pustych pieniędzy.
    > Nie może być tak, że "układ" jest nadal nie rozliczony a Bruksela się
    > panoszy.
    > Nie potrzeba nam żadnej europejskiej waluty.

    Qrcze, co Wy z tymi Kaczorami, zlitujcie się nad nimi i nad nami i już nas
    nimi nie katujcie.
    Teraz jest Wasze pięć minut, macie koryto, pokażcie, że umiecie nim
    zarządzać. Dość już tego kłapania a PIS to, a PIS tamto. Przedstawcie dobre
    rozwiązania dobre ustawy, naprawcie po tych wstrętnych Kaczorach gospodarkę.
    Na razie zajmujecie się tylko uwalaniem inwestycji Rydzyka i telewizją
    publiczną. Pokażcie, że stać Was na więcej. W czasie kampanii dużo
    obiecywaliście, teraz dotrzymajcie obietnic! Jakoś nie słyszałem, żeby
    Donald w czasie kampanili mówił, że jak zacznie rządzić to i tak nic nie
    zrobi, bo wcześniej rządziły pisuary.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

    p.s.
    Przypomniało mi się jeszcze coś. Strasznie platfusów bolą nowe reklamówki
    PISu, krzyczą że to wywalanie forsy w błoto, że z pieniędzy podatników nie
    powinno się sponsorować bilbordów. A pamiętacie jak kiedyś pewnego poranka
    obudziliśmy się i cała Polska była oblepiona Donaldami, prezydent z
    zasadami, czy jakoś tak to było. Wtedy to było ok? Chyba ze rzeczywiście nie
    szły na to pieniądze partyjne, tylko od tajemniczych sponsorów.