    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: rozruchy
    Date: Fri, 27 Feb 2009 03:13:55 +0000

    sorden wrote:

    > Tak, sposob z inflacja jest stary jak swiat. Tylko czy moralny ? Okradanie
    > ludzi z oszczednosci, wierzycieli z dlugow. Sladem krajow afrykanskich.
    >
    > W strefie Euro tez mozna sobie wydrukowac pieniadze i zrobic wielka
    > inflacje. Tylko nikt razsadny tego nie zrobi.

    Panie kolego, Polska jest doskonalym przykladem na to, ze spoleczenstwo
    trzeba najpierw obrabowac
    z wszelkich oszczednosci aby pozniej wdrozyc gleboka reforme
    gospodarcza. Pamietam jeszcze moja
    wlasna matke, ktora przy kazdej mojej wizycie w kraju przypominala mi,
    ze sobie odlozyla pieniadze na wlasny
    pogrzeb i gdzie pojsc do ZUSu aby je wybrac. No i gdy juz taka smutna
    okolicznosc nadeszla to sie okazalo,
    ze jej oszczednosci zostaly juz zredukowane do smiesznych rozmiarow. No
    ale ten bolesny manewr Polska juz przeszla,
    powinna miec teraz spokoj na 50 lat. Inna sprawa z krajami zachodniej
    Europy. Za rozbuchana konsumpcje na kredyt
    trzeba teraz bedzie zaplacic. Wlasnie odbywa sie u nas manewr ucieczki
    od Zyda poprzez spadek wartosci pieniadza.
    Cwany ten nasz Gordon Brown, ktos w Times napisal widzac goscia jak
    brylowal w Davos posrod laureatow Nobla
    w ekonomii, ze to nasz premier a nie owi frajerzy powinien dostac
    szwedzka nagrode.

    fatso