  • Data: 2009-09-05 08:09:25
    Temat: Re: rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?
    Od: " franuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <b...@a...pl> napisał(a):

    > " franuś" <k...@g...pl> wrote in message
    >
    > A może pora na rozdzielenie banku od rachunku rozliczeniowego i banku od
    > karty kredytowej?
    >
    > Na podstawie trzech wyciągów karty z mBanku najłatwiej uzyskasz kartę
    > kredytową w Millennium, natomiast konto osobiste w Millennium to obecnie
    > raczej nieporozumienie. Otwierając kartę w Mille nie będziesz musiał zamykać
    > tej w mBanku (czyli de facto zwiększysz swój limit kredytowy o 120% limitu w
    > mBanku).
    >
    > Karta którą masz w mBanku jest powiązana z eKontem. eKonto zatem musi
> [...]

    Marku, dziękuję za odzew.
    Getinu nie biorę pod uwagę, bo mam do niego 20 km.
    Tyleż samo mam do Aliora.
    Na miejscu mam EB, ale nie pasuje mi u nich jak pisałem wyżej ten niski limit
    na kredytówce. Oferta depozytowa jest dla mnie dobra.
    Chodzi mi po głowie, by pozostawić ekonto i VC z mbanku, nie będę musiał nic
    zmieniać jeżeli chodzi o wpływy emerytury żony i mojej renty, pozostanie mi
    pełno sprawna VC z wystarczającym limitem.
    Jednocześnie otworzę konto online w EB. Po jakimś czasie pofatyguję się jednak
    do ZUS-u by przelewał mi rentę do EB. Tak samo zrobi żona z emeryturą .
    Ekonto w mbanku pozostanie ,potrzebne do obsługi VC.
    Acha, zapomniałem, że z ekonta obsuguję 10 przelewów zdefiniowanych (opłaty)

    Wypowiedz się, czy dobrze kombinuję?
    Taki układ by mi pasował.

    Pozdrawiam serdecznie. franuś