  • Data: 2010-09-16 10:36:17
    Temat: Re: rusza Techmez a potem EEX
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > jaki szacujesz zysk netto za 2010? (Prognozy eex znam).
    >
    > pzdr
    > Zyga

    Raport EBI
    typ raportu Raport bieżący
    numer 87/2010
    data dodania 2010-09-16 08:55:58
    spółka EKO EXPORT SPÓŁKA AKCYJNA

    Kolejne zwiększenie zamówienia przez koncern OMYA
    Zarząd Spółki informuje, że w dniu 15.09.2010 kolejne zwiększenie zamówienia
    na dostawy mikrosfery szarej 500 mikronów od koncernu OMYA na wrzesień i IV
    kwartał 2010r. Zamówienie będzie realizowane w aktualnie obowiązujących
    cenach. Wartość zamówienia wynosi 146.880 EUR tj. ca 578 000 PLN.

    ---------

    takich zleceń juz jest ..nascie, a każde to ok 60-100 tys z. netto..czy to źle?

    Ja mam frajde z tego co bedzie sie działo

    kroovka

    O dziwi to tez jakby wegiel i jakby z SZAR i z grupa PSW jest pewnien
    surowcowy związek...na te spolki nadszedl czas.

    kroovka