  • Data: 2002-06-11 15:34:21
    Temat: Re: ryzykowne (lewe) pozyczki
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozniej podobno wplata kaucji zwrotnej 600 PLN ,podpisanie umowy i w ciagu
    14
    > dni przelew kwoty na konto. Oprocentownie roczne ok 3,6 %. Rozkladaja
    splate na
    > 5 lat (60 miesiecy) czyli splata w stalych ratach po ok 198 PLN.
    Wczesniejsza
    > splata nie zwalnia od splaty osetek czyli krotko mowiac po zaciagnieciu
    > pozyczki jezeli chcesz ja splacic w na drugi dzien to placisz 60x198PLN.
    >
    > GDZIE TKWI KRUCZEK ?!!!!!!

    Ze poczytaj _dokladnie_ umowe i zapewniej sobie _gwarancje_ ze w ciagu tych
    14 dni kasa wplynie na twoje konto. Najlepiej idz i powiedz, ze chcialby,
    zeby te kaucje to wliczyli w kwote pozyczana, i zeby wplaculi 10600 zl - a
    ty ja splacisz- zobaczysz jak zareaguja ;)))

    Wszystkie te systemy - to systemy argentynskie - czyli iles sie sklada,
    zebys dostal pozyczke - ale czy ja dostaniesz...
    Reasumujac - w zyciu nie wplacaj zadnej gwarancyjnej kwoty - poodwiedzaj
    kazda z tych firm i powiedz, ze wplacisz im 600 zl po _przelewie_ kasy na
    twoje konto - nawt niech ci dadza 10 000 - a ty im wplacisz.
    Nie daj sie oszukac!