eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarczeRe: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
  • Data: 2020-04-14 16:15:39
    Temat: Re: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nawet na raka i serce (i wyrostek) więcej niż zwykle, bo nie dostaną pomocy.

    Nie tylko problem 'nie dostaną pomocy'.
    Każdemu z nadciśnieniem lekarz zaleca jak najwięcej ruchu.
    Brak ruchu - ciśnienie rośnie i związany z tym poziom ryzyka.
    Skoro wlepiają mandaty za jeżdżenie na rowerze to przestałem.
    Przy okazji tych mandatów za mycie samochodów była informacja, że można
    wychodzić tylko w celach niezbędnych - np. przy zakupach pisali, że
    tylko spożywcze, apteka (czyli inne nie są niezbędne).
    Nie chcę testować, czy jakiś policjant nie uważa, że spacer 'do nikąd'
    jest wyjściem w celu niezbędnym.
    Ciśnienia nie mierzę - po co się stresować - stres to kolejny czynnik
    ryzyka :)
    P.G.