eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze › Re: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rzeczywista >34% śmiertelność na koronawirusa a prognozy gospodarcze
    Date: Tue, 14 Apr 2020 16:42:43 +0200

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Z matematycznego punktu widzenia, jasne.

    >Zarazi mniej niż przy braku izolacji - bo będzie zarażać tak samo
    >długo,
    >ale będzie stykać się z mniejszą liczbą ludzi w jednostce czasu.

    Mniej, ale jesli zejdziesz ponizej 1 - epidemia wygasnie.
    Jesli bedzie powyzej 1 - to sie rozwinie. Wolniej, ale az do stadium
    az wszyscy beda zarazeni.

    >To już pytanie do epidemiologów, i w ogóle lekarzy :-)
    >Nie trzeba zamknąć wszystkich - wystarczy, że statystycznie jedna
    >osoba
    >zarazi (zauważalnie) mniej niż 1 nową osobę.

    owszem.
    Jakbym jednak zamknal wszystkich, to po 2 tygodniach mialbym po
    epidemii.
    Tylko musieliby byc pojedynczo zamknieci, bo jak z rodzinami, to
    wiecej tygodni.

    >Owszem, częściowo.

    >To także.
    >Ale też duża część społeczeństwa w ogóle nie ma kontaktu z wirusem.
    >Mimo
    >braku kwarantanny - a tu mamy kwarantannę.

    Grypa popularna choroba ... wiec czy to mozliwe, zeby nie miec
    kontaktu, jesli pare milionow obywateli jednak mialo ?
    I teraz rozsiewa ...

> [...]
    >oglądam.

    >No ba. Jeść trzeba - ale potencjał zakaźny znacznie mniejszy.
    >Najgorszy jest transport publiczny i miejsca pracy. BTW mam wrażenie,
    >że
    >decyzja o blokadzie rowerów miejskich była jedną z gorszych - autobus
    >itp. to 100 razy gorsze miejsce niż rower. Ktoś myślał, że rowery
    >służą
    >tylko do rekreacji? Zwłaszcza te, przy których po 20 minutach trzeba
    >płacić.
    >To pokazuje, jak bardzo "WŁADZA" jest oderwana od rzeczywistości.

    Ale moze jednak macanie tej samej kierownicy, to zly pomysl ...

    J.