  • Data: 2011-12-16 22:23:54
    Temat: Re: saloniki INmedio -jestem w szkou dziwne praktyki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Józef Gołaś" jca1cm$8tu$...@i...gazeta.pl

    > a skoro mówisz o pretensjach do banków - jakoś np. Społem czy Lidl czy
    > tesco czy leclerc nie mają mininalnego progu kwotowego zapłaty kartą

    Tesco chyba ma 2 złote. Społem i Lidl chyba nie ma. :)
    W tych dwóch ostatnich zapłata kartą kwoty rzędu
    50 groszy wywołuje zadowolenie kasjerek. :) W realu
    nigdy nikt nie marudził, gdy płaciłem 2 złote z groszami
    za paczkę herbaty. :) Co najwyżej zauważano, że nieco
    dalej (na tej samej półce) za te same pieniądze (teraz
    chyba już nie) jest (zwykle bywa) smaczniejsza herbata.

    W ogóle real, Carrefour i Auchan prześcigają się dobrym
    traktowaniu klientów. :) Jakiś podpsuty owoc pani przy
    kasie :) zauważy? -- zaraz kogoś pośle po zdrowy. :)
    Kupuję drobny (nieco droższy) cukier? -- jestem o tym
    informowany w kasie bardzo wyraźnie i mogę wymienić na
    zwykły (tańszy) bez problemu... Kupiłem ciemne swetry
    wełniane i płyn do prania białej wełny? Delikatnie mnie
    pytają, czy chcę płyn do ciemnych swetrów... (akurat
    miałem w domu do ciemnych i kupowałem do jasnej wełny)

    A tylko b[u]ractwo :) robi jakieś kłopoty przy przyjmowaniu zapłaty kartą. :)

    -=-

    Nie opłaca się drukowanie paragonu? Być może, ale wątpię w to.
    Natomiast należy zapytać, ile kosztuje praca kasjerki...

    Stąd właśnie (zapewne stąd) bierze się zwyczaj premiowania
    zakupów za kwotę rzędu 30, 50, 60 czy 100 złotych... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'