eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisezon ogorkowy sie zaczal › Re: sezon ogorkowy sie zaczal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: "Aga" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Date: Fri, 8 Jun 2007 08:56:56 +0200
    Lines: 17
    Message-ID: <f4auk0$ojd$1@serwus.bnet.pl>
    References: <ca0c2$4668f1de$540ad935$30464@news.chello.pl>
    <f4atgt$i3s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: s53.zabrze.net.pl
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1181285824 25197 213.227.67.181 (8 Jun 2007 06:57:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jun 2007 06:57:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417258
    [ ukryj nagłówki ]

    > Proponuję edukację "oddolną" - kiedyś miałem do czynienia z wyjątkowo
    > chamską w stosunku do innych klientów kasjerką. W momencie gdy pani ta
    > zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    > postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została ona
    > uznana.

    fajnie, o ile na rozpatrzenie reklamacji nie czeka sie nieustannie...

    >
    > Po kilku tygodniach w tym samym sklepie dokonałem transakcji kartą,
    > podczas której nie zażądano ode mnie w ogóle podpisu (nie, nie, karta nie
    > ma transakcji pinowych). Czy uważacie, że znów - w imię edukacji personelu
    > handlu - powinienem składać reklamację?

    oczywiscie :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1