  • Data: 2007-06-08 10:33:18
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f4b72g$eu0$2@news.onet.pl...
    > gg napisał(a):
    > Kogo mialbym oszukać i co wyłudzić? Sprzedawca nie został wprowadzony w
    > błąd, ponieważ wiedział, że nie podpisałem się na slipie.

    W przybliżeniu to wygląda tak - płacisz np. gotówką, kasjer nie chowa
    pieniędzy do kasy a ty zabierasz je spowrotem, nie chciał kasy? Gdybyś miał
    na celu tylko napiętnowanie praktyk z nieautoryzowaniem kart zgłosiłbyś to
    kierownikowi sklepu lub innej odpowiedniej osobie, ty jednak osiągnąłes
    wymierną korzyść z całej tej sytuacji.

    JS