  • Data: 2007-06-08 09:22:37
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):
    > "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message

    > A co to zmienia? Wziales towar z ktorego korzystasz, nie zaplaciles,
    > zlozyles nieprawdziwe oswiadczenie w banku przy skladaniu reklamacji.
    > Nie ma to nic wspolnego z 'edukowaniem' sprzedawcow, a jest po prostu
    > fraudem, tyle ze dokonanym przez posiadacza karty.

    Nic a nic się nie zgadza z tym co napisałeś.

    1. Wziąłem towar za zgodą sprzedawcy - nie może więc być mowy o
    kradzieży, co miałem zrobić jeśli kasjerka nie chciała przyjąć
    należności za towar?

    2. Złożyłem reklamację zgodną z prawdą - nie autoryzowałem transakcji

    3. Sprzedawca co najwyżej może wystąpić z roszczeniem cywilnym o
    zapłatę, tylko najpierw musiałby wyjaśnić dlaczego najpierw wydaje towar
    za darmo, a potem domaga się zapłaty.

    L.