  • Data: 2007-06-08 13:11:24
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Wg. mnie to nie jest edukcja tylko czyn wyjatkowo niemoralny (zeby nie
    > nazwac tego inacze). Zabrales towar, nie zaplaciles (tzn. zaplaciles ale
    > zlozyles reklamacje). Oczywiscie wszystko zgodnie z litera prawa, ale

    Chciałem zauważyć, że autor wątku się nie wypiera niczego, co więcej mam
    wrażenie, że jak tylko sklep się do niego odezwie to chętnie sklepowi
    zapłaci. A wszyscy Ci którzy bronią tak tej kasjerki niech pomyślą: czy
    tak samo bym jej bronił, gdyby to MOJĄ kartą złodziej zrobił
    niepodpisaną transakcję ?
    KJ