  • Data: 2022-02-10 15:54:04
    Temat: Re: skąd tyle pieniędzy w PL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Feb 2022 15:40:28 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Zabrakło wsparcia krasnej armii -- więc rozwiązali...
    > Michaił Gorbaczow wprowadzał pierestrojkę -- nie było mowy
    > o interwencji poza ZSRR, a nawet wewnątrz było krucho...

    Trudno mi powiedziec, gdzie prawda lezy - zabraklo Armii Czerwonej,
    czy Jaruzelski na taka okazje czekal.
    Sam mowi, ze czekal, ale czy mu wierzyc ... jedno jest pewne - jakby
    sie ACz postawil, to dzis bylby na pomnikach. Nawet jakby przegral.

    Trzeba mu jednak przyznac, ze socjalizm demontowal gdzies od 1987.
    A w samej partii na pewno nie brakowalo betonu, ktory wladze chcial
    trzymac nadal, chocby siłą.

    J.