eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisklep mnie obrabowałRe: sklep mnie obrabował
  • Data: 2009-08-10 16:38:37
    Temat: Re: sklep mnie obrabował
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m23m napisał(a):

    > E, to przy moim przypadku twój był ekspresowy. :P
    > W styczniu 2009 (nie) zapłaciłem kartą w niedużym sklepie w Galerii Mokotów. Nie
    > było żadnej autoryzacji (ani podpisem ani PINem), nie wydrukował się żaden slip.
    > Co więcej - wiem, że sprzedawca nie kombinował przy terminalu, bo dość dobrze
    > patrzyłem mu na ręce. :)
    > Blokady pojawiły się dwie (zamiast żadnej), jedną z nich bank rozliczył jako
    > transakcję.
    > Reklamację złożyłem dzień po rozliczeniu transakcji, a bank oddał mi łaskawie
    > pieniądze... ostatnio, kilka dni temu. Co ciekawe - nie na kartę, tylko na konto.
    > Przez 7 miesięcy słyszałem tylko na infolinii - "Tak, reklamacja jest w trakcie
    > rozpatrywania"...


    napisz jaki to bank, abysmy omijali go szerokim lukiem

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1