eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisklep mnie obrabowałRe: sklep mnie obrabował
  • Data: 2009-08-11 07:39:58
    Temat: Re: sklep mnie obrabował
    Od: m...@o...eu szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> E, to przy moim przypadku twój był ekspresowy. :P
    >> W styczniu 2009 (nie) zapłaciłem kartą w niedużym sklepie w Galerii Mokotów.
    >> Nie było żadnej autoryzacji (ani podpisem ani PINem), nie wydrukował się
    >> żaden slip.
    >> Co więcej - wiem, że sprzedawca nie kombinował przy terminalu, bo dość dobrze
    >> patrzyłem mu na ręce. :)
    >> Blokady pojawiły się dwie (zamiast żadnej), jedną z nich bank rozliczył jako
    >> transakcję.
    >> Reklamację złożyłem dzień po rozliczeniu transakcji, a bank oddał mi łaskawie
    >> pieniądze... ostatnio, kilka dni temu. Co ciekawe - nie na kartę, tylko na
    >> konto.
    >> Przez 7 miesięcy słyszałem tylko na infolinii - "Tak, reklamacja jest w
    >> trakcie rozpatrywania"...
    >
    >
    > napisz jaki to bank, abysmy omijali go szerokim lukiem

    "Bank Tysiąclecia" ;))

    m23m

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1