  • Data: 2016-07-05 11:46:19
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/05/2016 06:35 PM, Liwiusz wrote:

    > Chociażby. Przynajmniej nie byłoby patologii. Obrotowy, brak
    > dochodowego, brak ZUS i mamy +15% PKB r/r. Za 10 lat przeganiamy Niemcy.

    Napisz od razu +120% PKB r/r. Albo podaj metodologię, z której ci wyszło
    "+15% r/r".

    Bo równie dobrze mogę napisać - dochody budżetu się załamują, pozbawieni
    środków do życia emeryci, górnicy, księża, siostry zakonne i zakonnicy
    dokonują przewrotu, następuje rewolucja, Śląsk domaga się przyłączenia
    do Unii, a wschód Polski zajmuje Rosja, następuje IV i ostateczny
    rozbiór Polski.

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org