eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamacjęRe: skutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamację
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Lukas" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: skutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamację
    Date: Sat, 16 Jun 2007 07:44:46 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <f4vtc5$c24$1@news.onet.pl>
    References: <2...@n...onet.pl> <f4vp12$16i3$1@main.viknet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bwt67.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1181972677 12356 83.29.243.67 (16 Jun 2007 05:44:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Jun 2007 05:44:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Sender: 4eQDcCUVEUHNpUCqtn7C4Q==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:418140
    [ ukryj nagłówki ]

    > Gdybyś tracił ubezpieczenie, poszedł do szpitala i musiał zapłacić 2000 za
    > leczenie, to poniósłbyś koszty z winy banku i mógł żądać
    > zadośćuczynienia - teraz wyceniłeś na ślepo jakieś "szkody moralne", czy
    > coś i wygląda to dla banku jak żart.

    Padło mu w ZUS chorobowe bo nie zapłacił w terminie, nawet jak nie pójdzie
    do szpitala, to jak będzie chciał chorowac za 2-3 miesiące, odmówi mu ZUS
    zapłaty chorobowego, poniesie koszty z tym związane, będzie musiał użerać
    się z ZUSem (a to jest nie do wycenienia) - powiedzmy że koszt przejść
    biurokratycznych w ZUS wycenia na 2000 zł - jak to udowodnić? Strata czasu,
    strata moralna itp

    > Leszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1