eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamacjęRe: skutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamację
  • Data: 2007-06-16 05:44:46
    Temat: Re: skutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamację
    Od: "Lukas" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Gdybyś tracił ubezpieczenie, poszedł do szpitala i musiał zapłacić 2000 za
    > leczenie, to poniósłbyś koszty z winy banku i mógł żądać
    > zadośćuczynienia - teraz wyceniłeś na ślepo jakieś "szkody moralne", czy
    > coś i wygląda to dla banku jak żart.

    Padło mu w ZUS chorobowe bo nie zapłacił w terminie, nawet jak nie pójdzie
    do szpitala, to jak będzie chciał chorowac za 2-3 miesiące, odmówi mu ZUS
    zapłaty chorobowego, poniesie koszty z tym związane, będzie musiał użerać
    się z ZUSem (a to jest nie do wycenienia) - powiedzmy że koszt przejść
    biurokratycznych w ZUS wycenia na 2000 zł - jak to udowodnić? Strata czasu,
    strata moralna itp

    > Leszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1