  • Data: 2009-12-08 13:31:28
    Temat: Re: śmieszny bAnk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" hfl2pg$uv3$...@n...interia.pl

    > Jeżeli jesteś zainteresowany mogę ci podesłać książkę o seksualnym życiu
    > papieży - trochę się ponakręcasz :)

    Nie chcę. Przeca nie wojowałem z nimi, ale z JPII. Notabene JPTU to
    mięczak -- padł niemal natychmiast. :) Szkoda, że pomimo ewidentnego
    zwycięstwa nadal nie mogę czerpać z tego zwycięstwa korzyści, na
    których mi zależy. :) Inna sprawa, że nie tylko ja z nim wojowałem.
    Może po prosty przyszedłem na gotowe.

    Gdy myślę o duchownych, zastanawiam się nad tym, dlaczego tak wiele im
    dałem szmalu i dobroci, skoro to tak źli ludzie. :) Gdybyś mi tę książkę
    podesłał 20 lat temu.... :) Dziś muszę jedynie pokonać opór biskupów (dzień
    dobry Ozorowskiemu) aby żyć. :)

    Obecny papież to mój sprzymierzeniec. :)

    -=-

    Ale (choć to niby zła grupa na te dylematy) czy JPTU oficjalnie został
    uznany Herosem? Czy uznano naprawdę jego cnoty heroiczne? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'