  • Data: 2008-03-18 23:34:25
    Temat: Re: splacanie KK czy to norma?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:frpdvk$5ck$1@flis.man.torun.pl...

    > "krzysztofsf"
    > 4...@u...goo
    glegroups.com

> [...]
    > : wykonac transakcji, bo juz "przepuscilismy przez nia" dajmy na to 50
    > : tys zl co jest dla niej gornym limitem transakcyjnym, zwykle
    > : nieistotnym jesli limit kredytowy mamy na niej 10tys.
    >
    > Moim zdaniem Twój argument jest potwierdzeniem mojej tezy
    > i zaprzeczeniem Twojej. Jeśli takie wpłaty byłyby tożsame
    > ze spłacaniem karty -- limit by był odnawiany po spłacie,
    > a (jak chyba zauważasz) nie jest.

    > Proponuję empiryczne sprawdzenie, czy przedterminowa wpłata
    > na kartę jest równoważna spłaceniu zadłużenia wykazanego na
    > wyciągu. Ja tego nie zrobię, bo nie chcę płacić kary. :)

    Jak nie wierzysz, mogę podesłać moje wyciągi. Wszystkie 7 kart spłacam
    zwykle (ale nie zawsze) zaraz po otrzymaniu wypłaty, a jest to zwykle przed
    wystawieniem wyciągu. Są to wprawdzie niewielkie sumy (kilkaset PLN,
    kilkadziesiąt GBP) - chodzi mi o utrzymanie kart aktywnymi; nigdy jednak nie
    spotkałem się z jakąkolwiek karą za to.
    Owszem, spowodowanie salda dodatniego na karcie jest - wg citiludków - wbrew
    regulaminowi i wtedy zaleca się przelać nadwyżkę z karty na inne konto (albo
    dokonać zakupu). Ale co innego saldo dodatnie, a co innego zerowe!
    W razie wątpliwości sugeruję telefon na infolinię.
    Pozdrawiam,
    k.