  • Data: 2008-03-18 23:37:54
    Temat: Re: splacanie KK czy to norma?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
    wiadomości news:frpj7s$kcc$1@news2.task.gda.pl...

    > "krzysztofsf"
    > d...@d...goog
    legroups.com

> [...]
    > wyciągu, na którym masz 400 złotych i kwotę minimalną 50 złotych. W czasie
    > tych 3 tygodni nie wpłacaj na kartę nic. Możesz płacić kartą, ale na kartę
    > nie wpłacaj nic.
    > Bank policzy Ci karę. (poza odsetkami) Na nic zda się tłumaczenie, że
    > dwa dni przed wystawieniem wyciągu zapłaciłeś nadmiarowo kwotę minimalną,
    > a nawet więcej niż minimalną. Jeśli nie zapłacisz kwoty minimalnej
    > pomiędzy
    > wystawieniem wyciągu i datą wskazaną na wyciągu -- bank policzy karę, choć
    > dwa dni przed wystawieniem wyciągu otrzymał nadmiarowe 100 złotych.

    Teraz masz rację. Jeżeli na zakończenie okresu rozliczeniowego jest na
    karcie JAKIEKOLWIEK zadłużenie, jesteś zobowiązany do zapłacenia
    przynajmniej sumy minimalnej - obliczonej od tego końcowego zadłużenia (ale
    nie od sumy transakcji debetowych na rachunku karty!). Ale jeśli zadłużenie
    jest 0, wtedy nie płacisz nic. A spłacenie całości zadłużenia PRZED
    wystawieniem się wyciągu NIE jest karalne.
    k.