  • Data: 2008-03-19 00:21:07
    Temat: Re: splacanie KK czy to norma?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kashmiri" frpjf1$7g2$...@n...interia.pl

    > Jak nie wierzysz, mogę podesłać moje wyciągi. Wszystkie 7 kart spłacam
    > zwykle (ale nie zawsze) zaraz po otrzymaniu wypłaty, a jest to zwykle przed
    > wystawieniem wyciągu.

    I powstaje saldo zerowe lub dodatnie?
    Jeśli tak -- bank nie ma od czego liczyć i powstaje na
    wyciągu sytuacja taka, jakbyś z karty nie korzystał.

    > Są to wprawdzie niewielkie sumy (kilkaset PLN,
    > kilkadziesiąt GBP) - chodzi mi o utrzymanie kart aktywnymi; nigdy jednak nie
    > spotkałem się z jakąkolwiek karą za to.

    Karany będziesz za niezapłacenie kwoty minimalnej. (jeśli jej nie zapłacisz
    w stosownym czasie -- pomiędzy wystawieniem wyciągu i datą spłaty tegoż wyciągu)

    > Owszem, spowodowanie salda dodatniego na karcie jest - wg citiludków - wbrew
    > regulaminowi i wtedy zaleca się przelać nadwyżkę z karty na inne konto (albo
    > dokonać zakupu). Ale co innego saldo dodatnie, a co innego zerowe!
    > W razie wątpliwości sugeruję telefon na infolinię.

    A ja sugeruję czytanie ze zrozumieniem. :)

    --