  • Data: 2006-11-17 11:44:01
    Temat: Re: splata rat w CHF
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    arcy napisał(a):
    > pisze tak, że wpłacam w złotówkach na numer konta po cenie sprzedaży CHF w
    > NBP. Termin spłaty do 1 każdego miesiąca. Więc dziś kurs jest 2.3960,
    > przeliczyłem i przelałem kase na podane konto. Dobrze to zrobiłem?

    IMO dobrze. O ile w umowie masz, że kurs jest brany z dnia wpływu
    środków na konto (i te środki faktycznie dzisiaj wpłyną), a nie z 1 dnia
    miesiąca.
    Na wszelki wypadek możesz się dowiedzieć w poniedziałek (telefonicznie,
    przez Internet, osobiście - zależy, jakie Twój bank daje możliwości),
    czy rata wpłynęła i w jakiej wysokości.

    ch.