eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankispłata zadłużenia karty kkredytowej - proszę o wyjaśnienie. Re: spłata zadłużenia karty kkredytowej - proszę o wyjaśnienie.
  • From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: spłata zadłużenia karty kkredytowej - proszę o wyjaśnienie.
    Date: Sun, 12 Sep 2010 11:10:58 +0200

    Użytkownik "Ra" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7d75.00000060.4c8bd70c@newsgate.onet.pl...

    > Niby nie, ale nie wiem czy jest możliwa sytuacja że wyciąg jest generowany
    > 10 i
    > może nie załapać tej wpłaty. Tak naprawdę ważne jest to co na wyciągu
    > Kiedyś była opisywana sytuacja pary która wzięła kredyt na pralkę or sth a
    > rzeczywistości to była kk chyba z cetelemu
    > Para chyba nawet nadpłacała kredyt myśląć że to zwykłe raty ale przed
    > wygenerowaniem wyciągu i potem nazbierały się kary bo nie było spłaty tego
    > co na
    > wyciągu. Ale hmm ten przypadek nie ma tu zastosowania
> [...]

    Miałem podobnie też z pralką i chyba w GE Money (30 rat 0% i do tego karta
    kredytowa której nigdy nie aktywowałem). W jednym miesiącu wpłaciłem dwie
    raty i okazało się, że w kolejnym również muszę zapłacić ratę, bo ta
    podwójna rata "się nie liczy". Ważne aby spłacić między rozliczeniem karty a
    terminem płatności.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski