eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisposoby bankow na krojenie klientaRe: sposoby bankow na krojenie klienta
  • Data: 2010-11-17 10:50:17
    Temat: Re: sposoby bankow na krojenie klienta
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message
    news:ic0aoq$hp$1@news.onet.pl...
    > Tomasz Chmielewski wrote:
    >
    >> Czy "zmiana PIN" to to samo co "ustal PIN", i czemu banki tak
    >> mocno pra do tego, aby sie z nimi rozstac, pozostawiam
    >> filozofom.
    >
    > Jeśli klient jest gapa i do _wznowionej_ karty która
    > już ma pin _ponownie_ ustala pin (pin już jest), to ..
    > .. jest już zmiana pinu..

    Owszem klient jest gapa, bo ma napisane DARMOWA karta.
    I wiezy taki klient glupek, ze bank jest uczciwy i faktycznie jest darmoa.
    Malo ktory klient bedzie studiowac cale prawo bankoweplus regulaminy
    wewnetrzne, skoro pisze darmowa.
    Dobrzez, ze w UK banki wychodza z zalozenia, ze anglicy to glupole wiec
    wszysko jest w banku za darmo bez kruczkow i zapiskow z glebin tabel i
    umow:)
    No ale w \polsce jest wyzsza kultura bankowosci:)) hehehehehe
    A barany jeszcze za to placa!!! buhehehehehe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1