eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci kartaRe: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!fu-ber
    lin.de!uni-berlin.de!154-moo-7.acn.waw.PL!not-for-mail
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Date: 28 Mar 2004 10:58:17 GMT
    Lines: 10
    Message-ID: <s...@1...acn.waw.pl>
    References: <c425am$h3a$1@news.onet.pl> <c...@n...elartnet>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <c...@n...elartnet>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <c43rn1$vj2$1@topaz.icpnet.pl>
    Reply-To: R...@a...waw.pl
    NNTP-Posting-Host: 154-moo-7.acn.waw.pl (62.121.94.154)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.uni-berlin.de 1080471497 82333815 I 62.121.94.154 ([84963])
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292189
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <c43rn1$vj2$1@topaz.icpnet.pl>, LUZYTA wrote:

    > Jeśli jednak PolCard (dla przykładu) ma gdzieś naruszanie umowy przez
    > merchanta, i tym samym przyczynia się do działania na szkodę klienta, to
    > co może zrobić klient...?

    Pójść na spacer, do kina, poczytać książkę, bo szkoda życia na
    szarpaninę z jakimś sklepikarzyną i polcardem.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1