eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci kartaRe: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.atman.p
    l!wsisiz.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Date: Sat, 27 Mar 2004 17:45:08 +0100
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 21
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <c425am$h3a$1@news.onet.pl> <c...@n...elartnet>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <c...@n...elartnet>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <c43rn1$vj2$1@topaz.icpnet.pl> <c43tit$36t$1@topaz.icpnet.pl>
    <s2f9c.253868$Or1.216784@news.chello.at> <c43vep$vj2$2@topaz.icpnet.pl>
    <c441g7$a4o$1@inews.gazeta.pl> <c443ko$2n8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1080405908 9116 195.116.170.36 (27 Mar 2004 16:45:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Mar 2004 16:45:08 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:rXHMM6JO3DIyvQbhh868p2B2F3A=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292464
    [ ukryj nagłówki ]

    "gasper" <g...@p...com> writes:

    > raczej powinni sie zabrać za Polcardy i inne takie - postawcie sie w
    > sytuacji sprzedawcy - marża na poziomie 4-5% a 2,5 % trzeba bedzie oddać -
    > opłata Polcardu gdyby była na poziomie 0,5% nikt by krzywdy nie miał

    Jesli ktos ma marze 4-5% to zadnych kart nie akceptuje. Tyle ze
    praktycznie nikt nie ma takiej marzy, nawet na towary sprzedawane
    masowo takie jak mydlo czy plyn do naczyn (nie wiem jak w supermarketach,
    ale tez watpie, poza tym one akurat akceptuja karty).

    Standardowa marza w przypadku sprzetu komputerowego jest taka,
    ze cena ze sklepu jest przynajmniej o 20% wyzsza niz ta uzyskana - przy
    _minimalnych_ obrotach - od hurtownika (przymuje, ze brutto w hurtowni
    = netto w sklepie, i to sie mniej-wiecej zwykle zgadza).

    Aaa, i w hurtowni mam oczywiscie zaplate przelewem w terminie
    2 tygodni, a nie jakas tam "gotowke", a nawet czasem "z faktura drozej
    o 22%".
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1