  • Data: 2004-02-29 17:29:13
    Temat: Re: sprzedaz ratalna dla klientow / poszukiwany bank
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-29 16:02, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako e-help wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > ble Pan ble ble Pan ble ble Pan ble ble Pan ble ble Pan ble ble ble ble Pana ble
    ble ble ble

    Cie choroba ... Zaraz padną texty typu wasal, chłop pańszczyźniany i
    takie tam ...

    A poza tym - Jeśli ty szukasz ... to skontaktuj się z nimi ... Adresy
    łatwo wygooglować ... Lukasy, dominety, cetelemy i tym podobne ... Tak
    coś mi bardziej jednak to reklamą zajeżdżało ....

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?