  • Data: 2014-12-04 16:29:57
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-04 15:49, Alf/red/ wrote:

    > Ilu osobom wyłączą akurat 10.12? I ile z nich będzie akurat chciało
    > opłacić ZUS? I ile z nich sobie nie poradzi i nie zapłaci? Kurcze,
    > demonizujecie z tym końcem świata...

    Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow
    kompletnie mnie to nie zdziwi ;). Nie prosciej byloby po prostu
    podac termin taki jak np. 11-15 grudnia? Tym bardziej ze przeciez mbank
    wie kto ma u nich konto firmowe i wystarczy tylko troche pomyslec, zeby
    oszczedzic uzytkownikom potencjalnego zmartwienia. A owszem, sprawne
    zalatwienie platnosci ZUS to jest istotna sprawa.

    Tymczasem jestem sobie w stanie wyobrazic sytuacje w ktorej
    najblizszego 10-tego ktos przyzwyczajony do zalatwienia tej rzeczy
    w minute i zajecia sie praca zaczyna syczac pod nosem brzydkie slowa
    doszukiwac sie tej funkcji w nowym UI.

    --

    memento lorem ipsum