  • Data: 2014-12-04 17:02:09
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:m5pvub$73r$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > To juz mniejsza o to jaki jest termin - tak, sa tacy ktorzy placa do 15.
    > Wiec niech to zrobia miedzy 15 a 20. Albo miedzy 25 a 10. Whatever.
    > Sednem jest to ze mozna wybrac lepszy przedzial ktory jest pod tym
    > wzgledem bezkolizyjny pod katem platnosci swiadczen i podatkow.

    Z tym się absolutnie zgadzam pod warunkiem że faktycznie muszą zmieniać.
    Z tym warunkiem mam najwięcej "ale". Interfejs banku nie powinien się moim
    zdaniem wiele różnić od arkusza kalkulacyjnego.
    Jakoś nie wyobrażam sobie arkusza na którym podczas robienia jakichś
    obliczeń latały by mi animowane reklamy, ale może to problem mojej
    ograniczonej wyobraźni.
    Mnie przymusowa nauka czeka miedzy 8..12. Karta jest do 11-go więc wyciąg
    pewnie 12-go. Potem mogę płacić ten ZUS. Coś przypuszczam, że akurat na
    ZUSie będę się uczył nowego interfejsu.
    P.G.