eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile › Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Data: 2014-12-05 10:20:58
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnm82hnb.u4t.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
    >
    > 1. Ten nowy interfejs można było testować chyba jednak trochę wcześniej
    > niż w terminie opłacenia ZUSu? (Ja przynajmniej bawiłem się nim
    > wcześniej, żeby nie mieć zdrady jak wyżej).
    > 2. ZUSu nie można opłacić przed terminem?

    Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ?
    Zlecić z przyszłym terminem nie mogę (przelew z karty kredytowej).
    To w starym. Czy w nowym będę mógł przekonam się wkrótce.

    > Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    > klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    Aby odpowiedzieć na pytanie, czy problem jest w banku poszukajmy związków
    nowego interfejsu z TOiP.
    OIDP ten interfejs kosztował 200 razy więcej niż informatyczna obsługa
    wyborów :), a nie wszyscy obywatele mają konto akurat w mBanku więc jeszcze
    do tego mniejsza liczba użytkowników musi się na to zrzucić.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1