  • Data: 2014-12-06 17:51:17
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2014 o 22:02, J.F. pisze:

    > Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta,
    > czy nie podaje ?

    Nie się nie trzeba uczyć wystarczyło przed założenie konta przeczytać
    umową, regulamin i inne papiery, no i oczywiście później bieżące ich
    aktualizacje.

    Mam nieodparte wrażenie, że wokół mBanku zrobiła się swego rodzaju
    swoista moda na narzekanie jaki to ten nowy interface jest zły i
    niedobry. Nie oszukujmy się, żeby mieć naprawdę dobre porównanie, to
    należałoby z czystym sumieniem poznać i poużywać nowe www dłużej niż
    jedno 15 sekundowe logowanie, po którym większość obligatoryjnie
    stwierdza, że "nie da się". Co dziwne jest to całkiem popularne na tej
    grupie, która jest bardzo specyficzna, zaprawiona w niejednym boju i nie
    takie już rzeczy widziała i używała.

    Xenocide