  • Data: 2014-12-07 16:15:47
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 15:14:12 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > MZ to:
    > W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niż EUR lub PLN mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za
    > przewalutowanie transakcji w wysokości 6% od wartości transakcji. (obowiązuje do
    04.02.2015 r.)

    > vs
    >
    > W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych kartami mBank
    pobiera dodatkowo prowizję za
    > przewalutowanie transakcji w wysokości 5,9% od wartości transakcji. (obowiązuje od
    05.02.2015 r.)

    To jest drobiazg nie warty wspominania.

    Istotniejsze jest, ze jest:
    W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
    kartami, których waluta rozliczeniowa jest EUR:
    mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
    dokonywanych w EUR w wysokosci 2% od wartosci transakcji. (*)
    W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niz
    EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
    przewalutowanie transakcji w wysokosci 3% od wartosci transakcji.

    W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
    kartami, których waluta rozliczeniowa jest PLN:
    mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
    dokonywanych w EUR w wysokosci 5% od wartosci transakcji.

    A bedzie ... dobrze zacytowales, zawsze 5.9%.

    (*) - no nie - jasno pisze, w przypadku karty rozliczanej w EUR i
    transakcji dokonywanej w EUR jest 2% przewalutowania. Pomylilo im sie
    z PLN ?

    > Nie. Rachunek w PLN (np. ekonto) karta rozliczana w EUR , płatność w ?

    To podpadasz pod inny punkt i jest 3%.

    Ale ktos w ogole tak ma - karta w EUR podpieta pod konto w PLN ?
    Sensu w tym chyba za grosz nie ma..

    J.