eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile › Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Data: 2014-12-08 11:51:27
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-12-05 16:58, Michal Tyrala wrote:

    > Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w
    > cholerę czasu, żeby się te przyzwyczajenia naumieć zmienić.
    > Albo zmienić bank, jak komu wygodnie.

    No wiec jeszcze raz napisze, jak na wstepie. Bez wdawania sie w
    szczegolna dyskusje akademicka, jak utrudnienie wywolane przez bank
    ma po swojej stronie rozwiazywac klient. Co konkretnie przeszkadza
    bankowi, aby tego typu zmiany wprowadzac w sposob, ktory danej grupie
    uzytkownikow moze w tym przypadku sprawic konkretny problem? Nie pisze
    tego bynajmniej myslac tylko o sobie, tylko o tym, ze moze sie trafic
    conajmniej kilkaset- badz kilka tysiecy uzytkownikow, ktorym jednak
    to tym razem przeszkodzi.

    Wiec jaki problem w tym aby bank myslal o ich wygodzie/komforcie
    i dobral lepsza date, ktora jak widac, mozna jednak dobrac?



    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1