  • Data: 2014-12-10 11:26:13
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy chwilę pomyśleć:
    > 1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunków
    > 2) umożliwia założenie dużo większej ilości rachunków osobistych
    > To kwestia uporządkowania, mi np. się to przydaje i przeszkadzała mi lista
    rachunków
    > na 2 ekrany. Serio o to chcesz drzeć szaty? Bo TOBIE się nie przydaje?
    Super. Ile osób ma tych rachunków więcej niż 3-5, no niech będzie nawet
    10. Czy taka dramatyczna ilość nie zmieści się na jednym ekranie bez
    konieczności przełączania?? Zresztą skoro już robią taki wypasiony
    interfejs, to dlaczego grupowanie rachunków nie jest opcją?

    > Ależ właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą
    > po ponad roku od udostępnienia zmienić interfejs.
    Może według Ciebie.

    > A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?
    Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->

    Maciek