  • Data: 2011-01-03 09:52:16
    Temat: Re: stan na 2011
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 01:24:43 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Przecież to jest jeden wielki Flash. Żółtego też sporo. Piszesz o
    > r-bank.pl?

    Właśnie zacząłem testować to konto i trzeba przyznać, że ten flash nie
    jest aż taki zły. Aplikacja R-quick działa naprawdę szybko i sprawnie no
    i co najważniejsze jest niezależna od systemu operacyjnego - wymaga tylko
    środowiska Adobe-AIR.

    > Co Ty podpisywałeś? Bo ja to oceniam jako najszybciej założone konto i
    > najmniejszą ilością papieru - raptem jedną kartkę dostałem. Z Polbanku
    > przytargałem chyba dwie teczki :)

    No u mnie to samo. Zgłoszenie przez www, później telefoniczna weryfikacja
    i na koniec w oddziale góra 10 min to trwało i bodajże 2 albo 3 papierki
    mi zostały.

    --
    xbartx