  • Data: 2020-06-04 11:24:33
    Temat: Re: stopy kredytowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 03.06.2020 o 15:02, Dawid Rutkowski pisze:

    >możesz, ale kasa banku finalnie została przeznaczona na zakup
    >nieruchomości, musiałeś mieć pieniądze wcześniej, aby je kupić

    Robercie, przede wszystkim kredyt jest "na okreslony cel".
    Nie chcesz podawac celu, to musisz wziac pozyczke :-)

    Czemu tak, po co tak - nie wiem, pytac posłow.

    Do tego dochodzi kwestia techniczna, ze pieniedzy z kredytu czesto nie
    zobaczysz - bank sie chyba zabezpiecza abys nie ukradl i przelewa
    prosto na ow cel ...

    >masz 500kzł i kupujesz za 400kzł mieszkanie, następnie bank "odda" te
    >400kzł na zakup

    >pożyczka hipoteczna:
    >masz mieszkanie o wartości np. 400kzł, zero gotówki, bierzesz
    >pozyczkę i masz np. 250kzł do przeznaczenia na cokolwiek (za
    >wyjątkiem DG)

    Ale patrzac wyzej - w pierwszym przykladzie nie powinienes kupic od
    razu na kredyt ?
    Bo czym sie rozni "odda" od pozyczki ?

    No i z bankiem chyba nalezy rozmawiac gdzies przy okazji kupowania, bo
    daty moga byc istotne ?

    Ale ... jak lubisz miec gotowke, to te pozyczke trzeba brac szybko.
    Bo jak pieniadze beda potrzebne, to moze sie okazac ze zdolnosc
    kredytowa utraciles :-(

    No i znow sie rodzi kwestia kosztow ...

    J.