  • Data: 2010-02-23 21:15:41
    Temat: Re: strategia inwestowania w fundusze
    Od: Jacenty <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lut, 20:03, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > straci e albo tracisz od trzech lat na du ych sp kach z WIG20 - np. Lotos,
    > Orlen, KGHM, CEZ, PGNIG? Jak ty to robisz?

    A dlaczego Valdi proponujesz duże spółki?
    Ja nie czuję się specem od giełdy, ale patrząc w tył: w 2009 roku WIG
    +46,9% WIG20 +33,5%. Małe i średnie górą!
    Patrząc w przód: jeśli nadejdzie ożywienie gospodarcze, to skorzystają
    raczej mniejsze spółki, które zwykle szybciej reagują na koniunkturę.
    Dlaczego mam inwestować w molochy, w dodatku zależne od polityki (jak
    wyżej wymienione)?