  • Data: 2005-04-23 17:10:02
    Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik podpisany jako *Bartol Partol* napisał:

    > Jasne, tylko po ch&^ instalowac maly darmowy program, skoro bank Ci to
    > daje od reki do lapy

    jak bank nie da - to warto :-P (via mBank)

    > i do tego ladnie sformatowane.

    zarówno w Inteligo - jak i w przypadku tego programu to i tak nie masz
    wpływu na formatowanie - system wypluje stronę którą się drukuje do
    .pdf. Kwesita czy mBank czy Inteligo ma ładniej sformatowane gotowce to
    rzecz gustu... :-)

    > Co wiecej mozesz tego PDFa wyslac prosto ze strony banku na dowolny
    > e-mail, co sie moze przydac, gdy odbiorca bardziej ufa bankowi, niz
    > Tobie. ;-)

    To jest wielka zaleta :-)

    Ogólnie chodziło mi o to, że jak system transakcyjny nie udostępnia
    takiej możliwości to trzeba sobie jakoś radzić ;-)

    Gree