  • Data: 2009-02-13 00:17:14
    Temat: Re: studia MBA - czy daj? 100% sukces?
    Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 10:06, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > no wlasnie ja jakos nie kupuje myslenia kolezanki
    > wyloje 32tysie na studia = zaczne krocie zarabiac
    > tym bardziej przy wątpliwosciach i pytaniach - takowych nie powinnas
    > miec.......
    > to juz nie te lata, kiedy byla tylko jedna uczelnia w Polsce takowe
    > oferujaca i wypuszczala 20 głów rocznie - to byla "elita" ale i czasy inne -
    > teraz co druga uczelnia to oferuje, coraz taniej = coraz wiecej osob to
    > robi, coraz mniejsza oryginalnosc, czyli i mniejsza karta przetargowa.

    OK, ale chociaż ja nie chcę robić reklamy tej uczelni Koźmińskiego to
    jednak samo ciśnie się pytanie: ile uczelni w Polsce ma akredytacje
    choćby takich 3-ch międzynarodowych organizacji: EQUIS (European
    Quality Improvement System), Association of MBAs, Central and East
    European Management Development Association - lub równorzędnych co do
    autorytetu czy znaczenia? Czy to Waszym zdaniem jest bez znaczenia i
    kompletnie nic nie daje?

    > poza
    > tym tanienie tych kierunkow - oczywiscie przejaw konkurencyjnosci ale
    > rowniez spadek poziomu = tansi (nie zawsze gorsi oczywiscie)
    > wykladowcy......

    No bez jaj! 32 tysięcy za 3 semestry to "tanienie"???