  • Data: 2009-02-10 21:01:21
    Temat: Re: studia MBA - czy dają 100% sukces?
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wydać kasę zawsze warto ;))))))

    dla mnie skoro pytasz czy warto itepe, to nie warto - to Ty musisz wiedziec
    i byc zdeterminowana w jakims kierunku..... sam fakt zadawania takich pytań
    raczej swiadczy o tym ze nie wiesz po co Ci to i na co Ci to....
    czy sie zwrócą piniendze i w jakim czasie........... nikt Ci na to nie
    odpowie, znam baranów głupszych od mojego jednego buta, którzy zarabiają
    krocie nie mając żadnego specjalnego wykształcenia bo są "obrotni"
    (oczywiscie mowie o legalnej pracy) i mądrych ludzi którzy nie potrafią się
    sprzedać odpowiednio i doją po 1500 spełniając się w pracy naukowej albo są
    wykorzystywani tyrając za 5ciu i robiąc robotę innych bumelantów którzy na
    ich garbie robią karierę.......
    gwarancje - uważam żadne, tym bardziej z takimi wątpliwościami

    osobiscie mogę polecić SGH i "Zarządzanie Produktami i Usługami"
    jest tam paru ciekawych wolnomyślicieli którzy starają się ciekawie pokazać
    różne kierunki
    ale i tak prawda jest taka że to TY sama musisz wyłuszczyć wartościową dla
    Ciebie wiedzę
    ŻADNE studia nie są receptą na sukces samą w sobie...... nie ma na to
    poradnika, rób to i to a bedziesz tłuc majątek.....

    --

    Sebastian