  • Data: 2009-02-11 08:39:42
    Temat: Re: studia MBA - czy dają 100% sukces?
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <o...@g...com> napisał
    >A ciekawe dlaczego akurat tam? Masz jakies osobiste powiązania z
    >tamtejszymi ludźmi? ;) Wybacz, lecz wbrew pozorom takie pytanie ma
    >ogromną wagę gdyż istnieje dość bogaty wachlarz oferty edukacyjnej na
    >studiach podyplomowych tych 2 uczelni: SGH i UW.
    >Chce potraktowac bardzo poważnie Twą rekomendację lecz musze znać
    >dalsze argumenty...

    wiesz co na takie uwagi to sie odechciewa pisac dalej - jak nie masz takiego
    zaufania, jednoczesnie pytajac o konkrety to po co pytasz?
    studia sam wlasnie koncze i na pewno nie beda to moje jedyne podyplomowe
    bo dlatego ze mi je polecono
    bo dlatego że są dosc zbiezne z moim zawodem

    nie prowadzi tego moj wujek, nie znam tych ludzi, ale cenie.

    --

    Sebastian