  • Data: 2009-05-21 22:48:14
    Temat: Re: sukces OFE
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-21, Michał <r...@x...cy> wrote:

    [...]

    > Jednak specjalnie dla Ciebie zrobię drugie wyliczenie opierając się
    > tylko na składce emerytalnej. Obecnie minimum wynosi 373,96zł
    > miesięcznie.

    1276 x 19.53% = 249,20.

    [...]

    > okres: 40 lat
    > stopa zwrotu: 5%

    Przypomnij jaki ostatnio GUS podał wskaźnik inflacji?

    > miesięcznie odkładamy 373
    > Kapitał po 40 latach wynosi ok. 500 tys. złotych.
    > wyszło mi nawet ponad 550tys, ale zaokrąglę w dół

    Fajnie. A miał być milion.

    [...]

    > To najlepiej obrazuje co myślę o OFE.

    Do OFE trafia 7,3%, czyli 93,15 miesięcznie z tej najniższej
    pensji. Ja rozumiem, że OFE złe itp. itp. ale Ty po prostu
    uprawiasz demagogię, opierając się na fałszywych uproszczeniach
    (a nie uwzględnianie inflacji, stała stopa zwrotu 5%, chociaż
    2 lata temu tak wysoko oprocentowanie rachunki były
    _niespotykane_)

    Pokaż mi kurde proszę _stałą_ i _stabilną_ inwestycję 6%
    _powyżej_ inflacji i netto (po odliczeniu podatków). Inaczej
    Twoje "uproszczone" wyliczenia nie będą nic warte.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl