  • Data: 2008-12-17 18:35:59
    Temat: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwróć uwagę co napisałem w nawiasie. Pojęcie "inne źródła dochodu" zapewne
    > jest Ci znane?

    Tak i zapewne wiesz o tym, iż bank może żądać ich zweryfikowania? Rozumiem,
    iż mój hipotetyczny nauczyciel ma podać 1500zł + 8500zł z innych źródeł
    dochodu, co oczywiście nie wzbudzi niczyich podejrzeń :-)))

    Zwróć uwagę, iż umowy o pracę czy świadectwa pracy trzyma się latami. Jest
    PIT, jest ZUS i bank naprawdę spokojnie sobie zweryfikuje czy od tych
    rzekomych 8500zł były składki odprowadzane. A jak będzie miał problemu to
    złoży podejrzenie o popełnieniu przestępstwa i wtedy nieco inny organ będzie
    pytał jakież to 8500 netto ów nauczyciel miał, skoro nie odprowadzał od tego
    podatków, nie widać wpływu na konto, nie ma składek itp. Inna sprawa, że nie
    wiem co gorsze: odpowiadać za poświadczenie nieprawdy i wyłudzenie kredytu,
    czy za nieopodatkowane dochody liczone w dziesiątkach tysięcy złotych
    (zwykle musisz podać średni miesięczny dochód z kilku miesięcy).