  • Data: 2008-12-17 19:20:42
    Temat: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wpisz 10k PLN, a jako źródło dochodu podaj inne. Jak się ktoś zapyta to
    > powiedz, że masz bogatą kochankę, która cię sponsoruje.

    A wtedy bank wyśle pismo do US i będę odpowiadał za nieujawnione dochody.
    Już były akcje na Allegro, gdzie ludzi ścigano za brak podatku od umów
    cywilno-prawnych, bo ktoś tam sprzedał komputer czy jakiś TV, a tu mówisz,
    że 120.000 złotych rocznej darowizny netto to tak sobie lata i nikogo nie
    obchodzi? :-))

    > Jak ja zakładałem Aquariusa to się mnie nikt nie pytał skąd i jaki mam
    > dochód (pani tylko sprawdziła średnie wpływy).

    To inna procedura. Mylisz pojęcia. Jak założysz golda pod lokatę (110%
    limitu karty) to nikt nie pyta także o dochody i nie poświadczasz tu
    nieprawdy. Likwidacja lokaty to jednoczesna likwidacja karty. Ciekawe
    dlaczego bank nie zostawi bezrobotnemu tego golda z jakimś tam skromnym
    limitem 5000zł. Wszak nie takie kwoty to dla niego błahostka :-)))

    Równie dobrze mógłbym nie
    > mieć dochodu i co miesiąc wpłacać, a następnie wypłacać 5k PLN na konto.

    To prawda, bo dostałeś w oparciu o historię wpływów.

    > No ale gdzie tu wyłudzenie kredytu ? Bank bezproblemowo zaoferował
    > odpowiedni limit więc jedyne co można zarzucić w takiej sytuacji to
    > wyłudzenie koloru karty. A takie coś karalne nie jest.

    Nie do końca. Bank do pakietu Platinum dokłada często pakiet różnych usług,
    ubezpieczeń itp. do których ów nauczyciel nie miałby dostępu, gdybym nie
    posłużył się fałszerstwem. Bank zatem poniósł stratę (obsługa klienta
    nieuprawnionego). Co więcej - niektóre limity mogą dotyczyć Platinum, ale
    nie łapią się już dla Classica i tu masz ewidentną sprawę.

    Rozumiem, iż w Twojej opinii bank informuje na umowie, iż podpisujesz będąc
    zapoznanym z konsekwencjami złożenia fałszywego oświadczenia tak sobie... z
    nudów... bo przecież to drobnostka nieweryfikowalna.