  • Data: 2008-12-18 07:52:28
    Temat: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale to zupełnie co innego.

    To, że banki z US chętnie współpracują to akurat nic nowego.

    > Ale co ma gold pod lokatę do tego o czym pisałem ? Nie pisałem o tym.

    Dokładnie tak. I pisząc o karcie na podstawie wpływów nie rozważamy opcji co
    podać w rubryce zatrudnienie.

    > Wpływy można mieć z dowolnego źródła. Można być bezrobotnym i też mieć
    > wpływy na Aquariusa (wpłacasz 5k i wypłacasz i już jest wpływ).

    Tak i nie popełniasz wówczas przestępstwa.

    > Jaką stratę ? Classic jest do 20k. To o jakich limitach tu rozmawiamy ?

    To już tak łopatologicznie... Umawiamy się, że przez 3 lata będziesz służył
    pomocą finansową na żądanie w wysokości 1500 zł. 5 członkom swojej rodziny.
    Oblicz sobie koszty trzymania takiej sumy avista. A teraz oblicz te same
    warunki dla 20.000 na głowę. Czy według Ciebie obie sumy kosztów się
    pokrywają?