    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Date: Wed, 17 Dec 2008 22:39:20 +0100

    Szymon pisze:
    > A wtedy bank wyśle pismo do US i będę odpowiadał za nieujawnione dochody.
    > Już były akcje na Allegro, gdzie ludzi ścigano za brak podatku od umów
    > cywilno-prawnych, bo ktoś tam sprzedał komputer czy jakiś TV, a tu mówisz,
    > że 120.000 złotych rocznej darowizny netto to tak sobie lata i nikogo nie
    > obchodzi? :-))

    No ale to zupełnie co innego.

    > To inna procedura. Mylisz pojęcia. Jak założysz golda pod lokatę (110%
    > limitu karty) to nikt nie pyta także o dochody i nie poświadczasz tu
    > nieprawdy. Likwidacja lokaty to jednoczesna likwidacja karty. Ciekawe
    > dlaczego bank nie zostawi bezrobotnemu tego golda z jakimś tam skromnym
    > limitem 5000zł. Wszak nie takie kwoty to dla niego błahostka :-)))

    Ale co ma gold pod lokatę do tego o czym pisałem ? Nie pisałem o tym.

    > To prawda, bo dostałeś w oparciu o historię wpływów.

    Wpływy można mieć z dowolnego źródła. Można być bezrobotnym i też mieć
    wpływy na Aquariusa (wpłacasz 5k i wypłacasz i już jest wpływ).

    > Nie do końca. Bank do pakietu Platinum dokłada często pakiet różnych usług,
    > ubezpieczeń itp. do których ów nauczyciel nie miałby dostępu, gdybym nie
    > posłużył się fałszerstwem. Bank zatem poniósł stratę (obsługa klienta
    > nieuprawnionego). Co więcej - niektóre limity mogą dotyczyć Platinum, ale
    > nie łapią się już dla Classica i tu masz ewidentną sprawę.

    Jaką stratę ? Classic jest do 20k. To o jakich limitach tu rozmawiamy ?

    > Rozumiem, iż w Twojej opinii bank informuje na umowie, iż podpisujesz będąc
    > zapoznanym z konsekwencjami złożenia fałszywego oświadczenia tak sobie... z
    > nudów... bo przecież to drobnostka nieweryfikowalna.

    Mniej więcej.

    --
    Mithos